2013. április 29., hétfő



Mit ír a Biblia az Igéről?
"Semmit se tegyetek ahhoz az Igéhez, amelyet én parancsolok nektek, se el ne vegyetek abból! Tartsátok meg Isteneteknek, az Úrnak parancsolatait, amelyeket én parancsolok nektek." Mózes ötödik könyve 4:2

"Prófétát támasztok nekik attyuk fiai közül, olyant, mint te. Az én Igéimet adom a szájába, ő pedig elmond nekik mindent, amit én parancsolok."Mózes ötödik könyve 18:18

"Sőt inkább nagyon közel van hozzád az Ige, a szádban és a szívedben van, teljesítsd hát azt!"Mózes ötödik könyve 30:14

"Így szólt hozzájuk: Szívleljétek meg mindazokat az Igéket, amelyekkel ma intelek benneteket: fiaitoknak pedig parancsoljátok meg, hogy tartsák meg, és teljesítsék ennek a törvénynek minden Igéjét! Mert nem üres beszéd az számotokra, hanem életet jelent nektek."Mózes ötödik könyve 32:46-47

"Nem tudok aludni a bánat miatt, erősíts meg engem Igéddel!"Zsoltárok könyve 119:28
------------------------------------------------------------------

Mit ír a Biblia Istenről?
"Aki pedig nem szeret, az nem ismerte meg az Istent; mert Isten szeretet."
János első levele 4:8

"Ábrahám pedig tamariszkuszfákat ültetett Beérsebában, és segítségül hívta ott az Úrnak, az örökkévaló Istennek a nevét." Mózes első levele 21:33

"És hallottam valami nagy sokaság hangját, mely mintha nagy vizek zúgása és erős mennydörgés hangja volna: "Halleluja, mert uralkodik az Úr, a mi Istenünk, a Mindenható!"Jelenések könyve 19:6

"Mielőtt hegyek születtek, mielőtt a föld és a világ létrejött, öröktől fogva mindörökké vagy te, ó Isten!" Zsoltárok könyve 90:2

"A teljes Írás Istentől ihletett, és hasznos a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az igazságban való nevelésre;" Timótheushoz írt második levél 3:16

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése