2011. szeptember 30., péntek

verses - igei- bizonyság


Ima a jó Pásztorhoz és örök Orvoshoz:
Hogy betegségeinket, a magunkét és a ránk bízottakét,
türelemmel és áldozatos szívvel viseljük:
- Állj mellettünk, Urunk!
Hogy gyógyulásunkat Tőled kérjük és várjuk,
miközben emberi módon fáradozunk érte:
- Áldj meg minket, Urunk!
Hogy betegeinket és a bajba jutottakat meg ne alázzuk és magukra ne hagyjuk:
- Ments meg minket, Urunk!
Hanem hűséges szeretettel kitartsunk mellettük:
- Erősíts meg, Urunk!
Hogy sorsunkat végzésed szerint elfogadjuk. Amen

-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-


"Hívj segítségül engem a nyomorúság idején! Én megszabadítlak, és te dicsőítesz engem" (Zsolt 50,15).

JÉzus szíve szeretlek én,segíts át az élet tengerén!
Ha vihar kél fejem felett,legyen oltalmam szelíd szíved,
Minden veszélyt el űz egy mosolyod,lelkem megnyugszik,
ha veled vagyok,Jézus szíve szeretlek Én segíts át az élet tengerén!

ÉN VELED VAGYOK
Hittel, reménnyel járj végig utadon, hidd el Én mindenkor, veled vagyok. Ha az égen napfény, vagy csillag ragyog, vagy, felhők tornyosulnak sötéten, Én veled vagyok, nem hagylak el téged. Megőrizlek sötétben és fényben, végigkísérlek, hűséggel utadon, mert félőn szerető, Megváltód vagyok.
(Schvalm Rózsa)
-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,--,

Szántó Olga:

Nyíljatok meg Minden Szívek !
Nyíljatok meg minden Szívek!
Nyíljatok meg, nyíljatok!
Nyissátok meg Magatokat,
csak egy pici kis kapucskát,
csak egy picit nyissatok!

Minden térben és időben
bánatban, egyedüllétben
mindig ezt akartátok!
Nyíljatok meg minden Szívek
nyíljatok meg, nyíljatok!

Atyátok, Anyátok tüzét,
vigasztaló ölelését,
A biztonságot, a védelmet,
az Áldást és a Szeretetet,
mindig ezt akartátok!

Nyíljatok meg, nyíljatok meg!
Drágaságok, nyíljatok!
Mind, mind, mind, mind egytől-egyig
gyertek, gyertek, nyíljatok!

Forró ,tüzes ölelésre,
feltétlen elfogadásra,
mindig erre vágytatok!
Az igazi szeretetre,
tiszta, forró szerelemre,
csakis erre vágytatok!

Megkaphatja a szívetek,
nyíljatok csak, nyíljatok!

A Szeretet- Szerelemben
lángoljatok tüzesen!
A forró-igaz ölelésben,
hogy minden lélek EGY Legyen!

Ismerjétek fel hát Egymást,
s Magatokat boldogan,

Atyánk, Anyánk, s a Nagy Egység
mindenki egy nagy Dallam...

Szeretetben összeforrva
átmossa a lelkeket

És boldogságban kivirulva
írja az ÚJ ÉLETET.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése