2011. március 25., péntek

verse bizonyság


 AKI SZERETI ISTENT.

Jézus boldogságom, közeledbe vágyom,
Te vagy örömöm, lelkem üdvösségét,
az életet, békét, Neked köszönöm.
Megváltóm, jó Pásztorom, Nálad nagyobb, drágább kincsem, égen , földön nincsen.

Száz vihar, ha támad, menedék vár nálad,
biztos oltalom,
Bár megrendül minden, mellettem állsz híven,
Drága Jézusom, Légy velem, s nincs félelem.
Bűn, pokol hatalma ellen, karod megvéd engem.

Jézus rád tekintek, s múló földi kincset,
nem keresek én,
Hírnevet, nagyságot, sikert itt nem várok,
csak Te légy enyém,
Utamon, ha fájdalom, és kereszt vár, hordom hittel,
Tőled nem szakít el.

Jézus üdvösségem, örömöm, napfényem,
Te vagy halálig, Kik szeretik Istent, azoknak itt
minden javára válik.
Borúban visz bár utam, Te vagy fénylő napvilágom,
Jézus, boldogságom                                        

                                                             N.N.
M E R T   H I S Z E K ........

Ember vagyok, Átutazó bérlője e földnek.
Ember vagyok, és nem is tudok nem bűnös lenni .

Vétkeim súlya lehúz, Ádám volt az, ki örökségül ezt
is ránk hagyta.  Nekem, Neked, Nekünk.

Ember vagyok,
Hiszem a megbocsátást, mert hiszek,
Ember vagyok, Rám mosolyog,
Ki értünk szenvedett.

A Golgota hegyén a Szent Fiú,
a Bárány megfeszítve,
megbocsátott. Nekem, Neked, Nekünk!
                                                            Toducz Magdolna




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése