2011. február 5., szombat

bizonyság

               N  E  M !!

Az ember minden vágya dőre és csalóka!
         Isten azt akarja, hogy az ember először Őt keresse, amint írva van:
…” Keressétek először Isten országát és annak igazságát, és ezek mind ráadásul adatnak nektek!! (Mt. Ev. 6: 33. v.)

…” Mert nem az én gondolataim a ti gondolataitok, és nem a ti utatok az én utam.
Mert amint magasabbak az egek a földnél, akképpen magasabbak az én utam utatoknál, és gondolataim, gondolataitoknál!!”.. ( Ésa. 55: 8 – 9.v.)

MÁR MOST  :                                          És egykor  :
Élj keresztyén életet !                           -üdvösséges lesz halálod Jn.5:24
Élj hitéletet !                                         - bőséges lesz a bemenetel a mi Urunknak és                                                                                -megtartónknak  a Jézus Krisztusnak örök  országában Pét.II. 1:11.                                                                
.Élj szent bizonyosságban !                  –meglátod azt, akiben hittél Kor.II. 5:7
Élj Istenben elrejtett életet !         vár az örökkévaló hajlék a mennyben Kor.II. 5:1        -
 Élj Krisztus követésében !- vár a nyugalom együtt az Isten népével Zsid.4:11
Élj győzedelmes életet !        - és a dicség reménysége megvalósul Kol. 1:27.
…” Keressétek először Istennek országát és annak igazságát és ezek mind ráadásul adatnak nektek !” Máté. 6:33.
                                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése