2010. augusztus 23., hétfő

levél



 UramJézus, én rád várok.Benned  ékes életem.  Ha  elragadsz   majd engemet    Mily öröm lesz   ez   nekem  Dicsőség néked, ó Bárány !  Felhők    közt    találkozunk  A szentekkel néked örök Dicsérettel  áldozunk. Hallaluja!   Mi   boldog   lesz  A győztes nép örökkön.  Az ujjongást már is hallom!  Bizony Jézus     visszajön !
 Vigyázz!
 Egy ítélettel jövök ellenetek s ellenem.  A kérésem: szeressük egymást!                                         Kértek, adtam.  Megint kértek, megint adtam.                                                                               Kértek, s nem volt nálam pénz. Megint kértek, akkor sem volt.                                                  Megláttam, és elkerültem -többször is. Egy exegézis óra kellett, meg  igehirdetés,hogy újra rendbe jöjjek. Kitalált történet, ami akár veled is megtörténhet.                                                      Mész az utcán egy hamburgerrel a kezedben. Megszólít egy koldus: kenyérre kellene... Persze, mondod magadban s szinte érezni véled az alkoholt, mit talán soha nem nyelt le. Tovább mész mit sem törődve vele.                                                                                                    Este természetesen bibliaórára mész, hisz az Urat féled. Szól az Ige a szoros kapuról, hogy törekedni kell azon bemenni, meg, hogy a gazda majd egyszer felkel és bezárja s a kint rekedtek perlekedni kezdenek vele: "Uram nyiss ajtót nekünk"  (Lk 13,25) "kezditek majd mondani: Előtted ettünk, ittunk, és utcáinkon tanítottál." (Lk 13,26) és valóban.                                          Előtte ettek, de enni nem adtak neki, utcáikon tanított, de házukba soha be nem hívták, meg nem szólították.Milyen szívtelenek! -mondod magadban- majd én, majd én megmutatnám nekik! És megszólal az Ige, egész halkan, talán észre sem veszed: "Amit a legkisebbek közül egyelcselekesztekVelemteszitek."(v.ö.Mt25,40)                                                                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése