2010. május 16., vasárnap

levél


HÉT  JUTALOM  ANNAK , AKI  GYŐZ  !

1,- annak enni adok az élet fájáról, amely az Isten paradicsomában van: 2:7v,
2,- annak nem árt a második halál,2: 11.v
3,- annak enni adok az elrejtett  mannából  és adok neki fehér kövecskét  és a kövecskén, új, írott nevet, amelyet senki   sem ismeri ,csak az, aki kapja .2:17.v,
4,- annak hatalmat adok  a pogányokon és vasvesszővel pásztorolja őket, ahogy  a cserépedényeket széttörik : amint én is vetem az én Atyámtól .És neki  adom a hajnalcsillagot.
2:26 – 28 .v,
5,- Az fehér ruhába öltözik és nevét nem törlöm ki az élet könyvéből és vallást teszek az ő nevéről az én Atyám  előtt és az ő angyalai előtt .3:5.v,
6,- Azt oszloppá  teszem az én Istenem templomában és többé onnan ki nem jön  : és felírom rá az én Istenem nevét és az én  Istenem városának , az új Jeruzsálemnek nevét, amely az égből száll alá az én  Istenemtől és az én új nevemet  .3 :12.v,
7,- annak megadom, hogy királyi székembe üljön velem, amint én is győztem és Atyámmal az ő királyi székében ültem.3:21.v,

  A BIBLIÁM  ::

Ha fáradt vagyok,--
                    üdítő nyughelyem :
ha sötét vesz körül ---
                    szava : égő mécses :
ha éhes vagyok ---
                    éltető kenyerem :
ha ellen szorongat –
                   fegyvertáram nekem :
ha beteg vagyok ---
                  égi patikám :
ha egyedül állók---
                  barát vár rám benne !
Ha az ember életét a  vágyait tekintve nézed , úgy tűnik,mintha nem  tudna eleget élni .
Hogyha jó cselekedetit  nézed, nem élt eleget,
Hogyha rossz cselekedetit  nézed , túl sokat élt .
Az értelem felfoghatja Isten létezését, de a hit látja Őt !
Az ember élete csak  annyit ér, amennyi mennyei fényt felfogott és magába  fogadott.
Sok szívben éhen  hal a szeretet , hogyha a hiúságot nem legyezgetik.
Aki imádkozik, az nem magát akarja hallani.
Aki imádkozik, elcsendesedik és vár, míg Isten szavát nem hallja  meg !
Azok nevezhetők „ szent „ embereknek, akiknek élete által mások könnyebben tudnak Istenben hinni !

            MIT  MODN  A  BIBLIA   ?  IV .
Sínai :-                                                            A GOLGOTA
Ott egy hatalmas próféta,                               itt Isten báránya
Ott kőbe vésett betű,                                       itt éltető szellem
Ott halál és kárhoztatás ,                                 itt élet és megigazulás
Ott a pusztai vándorút rövid pihenője .           itt az örök otthon nyugalma
                                                                         és békessége .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése